Pinigų grąžinimo politika
- Klientas turi teisę grąžinti prekes per 14 dienų nuo jų gavimo ir atgauti visą sumokėtą sumą (išskyrus sumą sumokėtą už pristatymą, jeigu prekė yra tinkamos kokybės).
- Norėdamas pasinaudoti prekės grąžinimo teise (neatvykstant į parduotuvę) Pirkėjas turi pateikti prašymą el. paštu – info@balanced.lt.
- Prašyme turi būti nurodyti šie duomenys:
- 2.1.1.Pirkėjo vardas ir pavardė;
- 2.1.2.Grąžinamos prekės;
- 2.1.3.Užsakymo numeris;
- 2.1.4.Grąžinimo priežastis ir sąskaita į kurią bus grąžinami pinigai.
- Pirkėjas negali atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties ir grąžinti Pardavėjui šių prekių:
- Kokybiškų maisto papildų;
- Kokybiškų prekių, kurios prarado savo savybes, dėl Pirkėjo kaltės (pavyzdžiui, sugadinta pakuotė);
- kitų Prekių, kurias Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti vadovaudamasis galiojančiais teisės aktais.
- Pinigų grąžinimas bus vykdomas tik po to, kai Pardavėjas sulauks ir įvertins grąžinimas prekes.
- Grąžinant prekes Pardavėjui, būtina laikytis šių sąlygų:
- grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
- prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
- prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
- grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
- grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą ir užpildytą grąžinimo dokumentą.
- Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti grąžinamas prekes, jeigu Pirkėjas nesilaiko išvardytų nuostatų.