Pinigų grąžinimo politika

  1. Klientas turi teisę grąžinti prekes per 14 dienų nuo jų gavimo ir atgauti visą sumokėtą sumą (išskyrus sumą sumokėtą už pristatymą, jeigu prekė yra tinkamos kokybės).
  2. Norėdamas pasinaudoti prekės grąžinimo teise (neatvykstant į parduotuvę) Pirkėjas turi pateikti prašymą el. paštu – info@balanced.lt.
    1. Prašyme turi būti nurodyti šie duomenys:
      1. 2.1.1.Pirkėjo vardas ir pavardė;
      2. 2.1.2.Grąžinamos prekės;
      3. 2.1.3.Užsakymo numeris;
      4. 2.1.4.Grąžinimo priežastis ir sąskaita į kurią bus grąžinami pinigai.
  3. Pirkėjas negali atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties ir grąžinti Pardavėjui šių prekių:
    1. Kokybiškų maisto papildų;
    2. Kokybiškų prekių, kurios prarado savo savybes, dėl Pirkėjo kaltės (pavyzdžiui, sugadinta pakuotė);
    3. kitų Prekių, kurias Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti vadovaudamasis galiojančiais teisės aktais.
  4. Pinigų grąžinimas bus vykdomas tik po to, kai Pardavėjas sulauks ir įvertins grąžinimas prekes.
  5. Grąžinant prekes Pardavėjui, būtina laikytis šių sąlygų:
    1. grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
    2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
    3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
    4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
    5. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą ir užpildytą grąžinimo dokumentą.
  6. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti grąžinamas prekes, jeigu Pirkėjas nesilaiko išvardytų nuostatų.